+36(32)522-000 titkarsag@szlmk.hu
Oldal kiválasztása
akadálymentesített oldal link

EFOP-1.10.3-17-2017-00023

13 különböző hiányszakmában szerzett képesítést a Szent Lázár Megyei Kórház 36 egészségügyi dolgozója.

250,18 millió forint európai uniós, vissza nem térítendő támogatást nyert kórházunk az EFOP-1.10.3-17-2017-00023 azonosítószámú, „Képzési programok a Szent Lázár Megyei Kórház szolgáltatás-fejlesztése érdekében” című pályázaton.

A pályázat forrását az Európai Szociális Alap biztosította a Széchenyi 2020 program keretében, az EFOP-1.10.3-17 kódszámú, „Képzési programok az egészségügyi ágazat szolgáltatás-fejlesztése érdekében” című felhívása kapcsán.

A támogatás teljes összege: 250 178 577 Ft

Felhasznált támogatás: 99.790.187 Ft

A támogatás intenzitása: 100%

A projekt időtartama: 2018. január 01 – 2019. december 31.

A Szent Lázár Megyei Kórház nagy hangsúlyt fektet az egészségügyi humán erőforrásának megfelelő szintű biztosítására. Fontos célja az egészségügyi dolgozók megtartása és folyamatos képzése, valamint a hiányzó személyi kapacitások pótlásán keresztül a szolgáltatások egységes elérhetőségének biztosítása.

A projekt keretében összesen 36 szakdolgozó részére valósult meg 13 különböző szakmai oktatás, melynek eredményeként javult a Szent Lázár Megyei Kórházban dolgozó munkaerő szakképzettsége és csökkent a hiányszakmák száma. Így megnövekedett a betegekre fordítható idő, mellyel a betegbiztonság és a kórház ellátási színvonala is növekedett.

 

A projekt keretében megvalósult képzések a következők:

2 fő aneszteziológiai szakasszisztens                             

1 fő diabetológiai szakápoló és edukátor

1 fő egészségügyi gyakorlatvezető

2 fő geriátriai és krónikus beteg szakápoló

10 fő műtőssegéd – gipszmester

1 fő sugárterápiás szakasszisztens

2 fő pszichiátriai szakápoló és gyógyfoglalkoztató

2 fő CT/MR szakasszisztens

3 fő epidemiológiai szakápoló

4 fő felnőtt intenzív szakápoló

3 fő hospice szakápoló

2 fő onkológiai szakápoló

3 fő sürgősségi szakápoló

 

Széchenyi 2020 logó